• Reklamacje

Reklamacji podlegają jedynie produkty posiadające wadę fabryczną.Zgodnie z przepisami produkty te są objęte gwarancją na wady fabryczne zakupionego produktu.Cała procedura dochodzenia praw z tytułu gwarancji odbywa się na zasadach wynikających z odpowiednich przepisów Kodeksu Cywilnego.Jeżeli zdarzy się ,że klient otrzyma towar z wadą fabryczną lub posiadający uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas transportu,nabywca ten ma obowiązek natychmiast poinformować o tym sprzedawcę i odesłać towar do sprzedawcy na wskazany adres w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki.Do przesyłki należy dołączyć opis wady Gwarancja nie obejmuje  wad powstałych podczas złego użytkowania lub montażu towaru.Reklamacji podlegają towary  nie używane posiadające wady fabryczne.Minimalne różnice kolorystyki nie mogą być powodwm reklamacji lub zwrotu.Do każdego zamówienia przesyłamy drogą elektroniczną  dowód zakupu towaru ,który stanowi jedyną podstawę gwarancji/reklamacji/.Na podjęcie decyzji i poinformowaniu kupującego o sposobie załatwienia reklamacji sprzedający ma 14 dni.Zwrot nie obejmuje kosztów dostawy do klienta oraz kosztów zwrotu .Paczki za pobranie nie będą odbierane.Kupujący ma obowiązek sprawdzić towar zaraz po otrzymaniu i poinformować sprzedającego o wadzie towaru.W przypadku wady fabrycznej zwrócony towar  zostanie wymieniony na towar bez wad jeśli stan magazynowy na to pozwala Jeśli wymiana z powodu zwrotu jest nie mażliwa ,klient w ramach uznanej reklamacji może wymienić wadliwy towar lub zażądać zwrotu pieniędzy za wadliwy towar.Po odbiorze paczki sprawdz jej zawartość.Jeśli ilość nie zgzdza się z fakturą masz obowiązek zporządzić protokół szkody z kurierem.Tylko na tej podstawie możemy przyjąć reklamację z powodu braku towaru.w celu reklamacji należy skontaktować się ze sklepem,pod adres email esklep@cwanypies.com.pl w celu omuwienia przebiegu reklamacji.Formularz do reklamacji znajduje sie na stronie regulaminu zołącznik2.